Eiwit shakes voor spiergroei

Eiwit shakes voor spiergroei
Mrt

Atleten in Nederland streven naar spieren te krijgen, graag een verscheidenheid aan proteïne (eiwit) cocktails toe te voegen aan uw dieet. Actieve belastingen neemt de behoefte aan eiwit. Eiwitten bevorderen het herstel en de versterking van de spiervezels, die tijdens de training en competitie kunnen worden beschadigd.

 

Voedingseiwitten zijn niet alleen dienen als grondstof voor spier, maar krachtige stimulatoren van de synthese van eiwitten in spieren (anabolisme). Wanneer eiwitten met voedsel ingenomen, hun spijsvertering afgebroken tot aminozuren en vervolgens krijgt ze in deze vorm.

Het wordt aanbevolen voor duursporters ontvangen 1,2-1,4 gram eiwit per 1 kg lichaamsgewicht per dag, en de sterkte 1,4-1,8 gram per dag. Deze volumes zijn moeilijk te scoren uit één voeding.

 

Eiwitshakes betrekking hebben op de dagvergoeding en helpen bij het opzetten en onderhouden van de spieren atleet. Deze cocktails bevatten een eiwit bron voor aanvullingen op de dagelijkse voeding.

De additieven zijn in de vorm van een drank, bar, poeder. Denk aan cocktails.

 

Zijn eiwit shakes hulp voor spiergroei

Eiwit shakes worden getoond bij zeer hoge eiwitbehoefte (oefeningen voor kracht en snelheid). De redenen voor de atleten nodig heeft eiwitten hoger dan die van inactieve mensen:

  • Experimenten hebben aangetoond dat verhoogde consumptie van eiwit in de sport;
  • de hoeveelheid spierkracht gegenereerd door de aminozuren;
  • intensieve training kan de afgifte van hormonen die spiervezels vernielen, en parallel aan de vernietiging van het centrum is gevormd met ontsteking, die ook schade aan de spieren;
  • atleten groeien nog indrukwekkender spiermassa dan normale mensen, leidt dit tot een verergering van hun eiwitbehoefte.
  • zwaar belast verliezen toenemen amino afgegeven vanuit het lichaam met lichaamsvloeistoffen.

 

 

 

Протеин для набора мышечной массы

Een proteïne shake kan een soort van sportvoeding, is het mogelijk voor te bereiden op hun eigen. bereiden gewoon een cocktail van eiwitpoeder, eenvoudig verdunnen met water, sap, melk.

Zelfgemaakte cocktail bereiden, moet u rekening gaat over het aanbod van producten: melk, kaas, havermout, rauwe eieren, bananen, mengen ze in een blender. Om de smaak genomen om de honing, fruit, cacao, bessen, noten kiezen. Daar kunt u eiwitpoeder toe te voegen.

 

 Winkels stof voor spiergroei – is geconcentreerd poeder uit voedsel grondstoffen (eieren, melk, vlees, soja). Meest mengsel bestaat uit 60-80% van het proteïne, maar er zijn hoge eiwitmengsel. Wei-eiwit – de hoogste kwaliteit.

 

Proteïne shake – is een doeltreffend instrument, en wat je nodig hebt om het te gebruiken met de nodige voorzichtigheid. Sommige fabrikanten van nep-poeder voor cocktails, dus je moet ze niet te kopen van onder de toonbank. Op deze manier kunt u krachtige drugs (amfetaminen, anabole steroïden) te krijgen, verslavend.

 

Om een hoogwaardig product te selecteren, moet u:

  • niet vertrouwen supplementen die ongelooflijke resultaten beloven;
  • sceptisch over reclame, vaak de informatie in het niet goed begrepen of niet ondersteund door wetenschappelijke feiten, in het bijzonder helder commercials zoals “pre-post”;
  • vragen om een bewijs van de fabrikant, het bevestigen van de productinformatie;
  • zorg ervoor dat al het bewijsmateriaal onpartijdig (onderzoek in het laboratorium, worden gepubliceerd in een respectabele wetenschappelijk tijdschrift, gesponsord niet alleen ten koste van de fabrikant).

Hoe eiwit te drinken shakes voor gewichtstoename in Nederland

Eiwit shakes of gebruiken voor een set van spiermassa, of om spiermassa te behouden tijdens het gewichtsverlies. Drink een eiwit shake wordt aanbevolen voor een uur vóór en niet meer dan een dag na de lessen. Het helpt om de gewichtsbesparing spier te verminderen. Proteïne shake draagt bij tot gewichtsverlies alleen in combinatie met een gezonde voeding en belastingen. Coaches bevestigen dat de juiste gewichtsverlies niet zal werken zonder de normale hoeveelheid eiwit en training. Alle diëten hebben minstens een paar snacks tussen de hoofdmaaltijden. In plaats van te snoepen en je nodig hebt om een proteïne shake te drinken. Ze kunnen elke maaltijd ontvangst te vervangen, maar vervang de snacks beter dan ontbijt of diner. Als u ontbijt gewoon een cocktail, dan een uur later voel je je weer honger.

3

Om het gewicht vereist cocktail verminderen, waarbij ten minste koolhydraat en vet, eiwit en hoog (80%). Deze eiwitten sets zijn vrij duur (hoe hoger het eiwitgehalte, hoe hoger de prijs).

Meisjes in vergelijking met mannen hebben minder behoefte aan eiwit per 1 kg gewicht, omdat ze minder testosteron. Bijgevolg spiergroei duurt veel langer dan mannen, en spiermassa in verhouding tot het lichaamsgewicht minder. Gewoonlijk goed gebouwde mannen spier% – 50-55% van het lichaamsgewicht. En voor vrouwen – 40-45%. Ze vereisen 25-30% eiwit, minder dan mannen.

 

Voor een set van spiermassa moet dames 1,5 gram eiwit per 1 kg gewicht, om de vorm te behouden – 1 gram eiwit.

 

Alle cijfers – een set van eiwitten in het algemeen: voedingsmiddelen + eiwit (indien gebruikt). Tieners en jonge volwassenen tot 18-19 jaar, is het noodzakelijk om te streven naar de bovengrens van normaal, omdat het niet via lichaamsgroei. Boy – 2 gram per 1 kg lichaamsgewicht, en de meisjes – 1,5 gram.

Er is een hypothese dat in dezelfde tijd slechts 30 gram eiwit verteren. Dit is onjuist, omdat het lichaam zoveel eiwitten zal tegelijk het benodigde. Natuurlijk, zul je nooit weten hoeveel eiwit je nodig hebt op het moment. Daarom verdeel je dagelijkse eiwitbehoefte voor een paar trucjes van de dag, om niet te “opraken boven de norm.”

X