Gezond eten

Gezond eten
Apr

Ongeacht of je jezelf hoge doelen sporten of wil je gewoon een paar extra kilo’s te verliezen, voeding is erg belangrijk tijdens het sporten.

Onjuist kan samengesteld dieet sterk de effectiviteit van een oefening te verminderen. Integendeel, zelfs indien het oorspronkelijke niveau van de opleiding, een combinatie van goede voeding met lichamelijke activiteit, zal je een goed resultaat te krijgen. En het is zeer belangrijk bij je te blijven voor een lange tijd.

 

Een goede gezonde voeding in Nederland

Soort voedsel is afhankelijk van de doelen die je voor jezelf te stellen. Als dit gewichtsverlies met weinig extra gewicht of gewoon verbeteren van de gezondheid, dan hoeft u niet hoeft te houden aan een rigide dieet, gewoon rekening met de juiste gezonde voeding is voldoende.

De hoofdregel – een kwalitatief hoogwaardig product. Dit betekent niet dat alles duur te zijn. Moeten worden uitgesloten van het dieet

  • fast food;
  • geroosterd;
  • gerookt;
  • voedingsmiddelen met grote hoeveelheden dierlijk vet en suiker.

Volledig te elimineren de schadelijke, maar de gebruikelijke voedsel kan hard zijn, maar slechts een week zult u zich beter voelt. Als het lichaam alles krijgt die het nodig heeft een uitbarsting van energie en een verlangen een snel komen om na te streven.

4

 

Overschakelen naar een gezond dieet misschien niet zo pijnlijk zijn als het lijkt op het eerste gezicht. Er zijn een groot aantal producten die kunnen worden vervangen door gezonde leeftijdsgenoten:

De tweede stap is de juiste organisatie van de macht. De meest gezonde is vijf maaltijden: drie hoofdmaaltijden en twee tussendoortjes . Dit helpt om de ontvangst van de calorieën te distribueren naar ophoping ervan te vermijden en om het lichaam te ondersteunen tijdens de dag.

Om het eten was gezond, het moet divers zijn, we vaak slecht voelen simpelweg omdat het lichaam mist een aantal voedingsstoffen. Dus zorg ervoor dat vis te zetten op het menu, noten, fruit – zelfs in kleine hoeveelheden. Eén visschotel per week is niet sterk klap voor uw budget, en zal een hoop voordelen.

5

 

Voeding voor gewichtsverlies

In dit soort voedsel heeft zijn eigen specifieke kenmerken. Om gewicht te verliezen, moet je minder calorieën dan je uitgeeft verbruikt. Dit is geen reden om honger lijden, maar de porties en een set van producten moet worden beperkt.

Nu op het internet kunt u een enorme selectie van rekenmachines om calorieën te tellen, maar bij het plannen van een dieet moet de eerste plaats komen van uw levensstijl.

Tijdens intensieve trainingen in de sportschool is niet nodig om het lichaam tot uitputting ondervoeding te brengen. En in ieder geval, een sedentaire levensstijl maakt het bijna elk dieet (met uitzondering van extreme) ineffectief.

Het is zeer belangrijk om voedsel met een beperkte voedingswaarde was geweldig. Mono-dieet kan onherstelbare schade toebrengen aan het lichaam. Het dieet moet ook vlees en vis, zonder mankeren – groenten.

Als je besluit te houden aan een rigide dieet vergeet niet dat het kort zou moeten zijn, en zorg ervoor dat pauzes te nemen tussen de gangen.

Om de efficiëntie te verbeteren, kunnen worden toegediend in de voeding van meer dan “vetverbrandende” voedsel. Deze naam is willekeurig, maar sommige voedingsmiddelen stimuleren gewichtsverlies, en een deel ervan te vertragen. De eerste “dish” voor gewichtsverlies – water. Het verbruik in ieder geval is het niet nodig te beperken, zoals het gebrek aan water vertraagt de stofwisseling en kan het lichaam snel te brengen van alle ongewenste en giftige stoffen.

Ook versnelt gewichtsverlies vetarme zuivelproducten, fruit zoals grapefruit en ananas, olijfolie
 77

Voeding voor intensieve training in Nederland

Het verlaten van de sportschool heel veel sterkte en hopen op een goed resultaat, is het noodzakelijk om het lichaam te voorzien van een kans om een mooi en gezond lichaam op te bouwen. Zonder goede voeding die u snel verdienen een gezondheidsprobleem, geen stap dichter bij het ideaal.

Koop speciale voeding voor een set van spiermassa is niet per se. Om je lichaam wordt aantrekkelijk, en gezondheid is niet genoeg is verslechterd tot de normale verhouding van eiwitten, koolhydraten en vetten in het dieet te observeren, drinken vitaminen of de inhoud ervan in bewerkte voedingsmiddelen te controleren. En het is uiterst belangrijk om alle ongezond voedsel te elimineren, in het bijzonder – fast food.

Bouw je dieet moet niet alleen gebaseerd op de doelstellingen, maar ook van de “doe geen kwaad” regel. Voor voeding, het is vooral belangrijk, omdat ons lichaam is zeer gevoelig voor veranderingen in het menu. En een evenwichtige gezonde voeding zal snel een verhoging van de effectiviteit van de training en gewoon een goede gezondheid, hoge geesten en gezond uitzien.

X