Hardlopen voor vet verlies

Hardlopen voor vet verlies
Mrt

Vet – een verplicht onderdeel van elk organisme. Hij is in het lichaam van elke persoon, maar een overmaat van de negatieve impact op de gezondheid. Lijden en esthetiek: kijk lelijk plooien van vet, waardoor de mensen te doen van uw favoriete outfits.En als de mensen nemen het meer of minder rust, de vrouw kritisch onderzoeken van de figuur in de spiegel en zucht: “All Tomorrow zitten op een dieet …”

Echter, slechts een verandering in de voeding is niet genoeg. Het is noodzakelijk om het dieet aan te vullen uit te oefenen om het lichaam “warm up” ongewenste vetophopingen splitsen. Een van de meest effectieve manieren om vet te verbranden is om te draaien.

2

 

Als kind, ieder van ons speelden tikkertje, verstoppertje en andere outdoor games. Maar wat te zeggen, zelfs de gebruikelijke lopen rond de werf is een groot genoegen. Met de leeftijd, mensen lopen gewoon minder vaak, misschien al spelen met hun kinderen of zijn bang om de bus of de trein missen. Maar dit kan niet worden aangeduid als een vet-running. Om calorieën te verbranden, moet lopen systematisch gemeten, attent zijn. Regelmatige lichaamsbeweging zal niet alleen helpen zich te ontdoen van ongewenst vet, maar altijd op onze tenen.

 

Kleding en schoenen voor joggen in Nederland

Atletiek iedereen kan, want in de aanloop geen sportmateriaal en speciale vorm nodig hebben. Het belangrijkste is dat de kleding niet worden geketend beweging en absorbeert vocht. Te lopen is niet geschikt kunststof, is het beter om te verblijven op de katoenen stof.

 

De gedachte van het runnen van sessies kan op elk moment van het jaar, wat betekent dat je nodig hebt om na te denken over de outfit voor elk seizoen komen.

Beschouw de functies kleren voor het uitvoeren voor de verschillende seizoenen en weersomstandigheden:

 

    • Zomer . Universele versie: katoenen T-shirt en korte broek. een T-shirt – Als het erg warm, kan ze een halter top, en een man te dragen. Vergeet niet over de hoofddoek, want je zonnesteek kunt krijgen. Baseball kunnen verdwijnen tijdens intensief hardlopen, maar de bandana of sjaal – de meeste het.
    • Autumn . Het is tijd dat je nodig hebt om te worden opgewarmd. Zelfs als de herfst warm genoeg jas voor hardlopen is essentieel om een sterke wind niet verkouden. Wilt u ook een lange broek. Op het lichaam en op katoen ondergoed. Bemoei je er niet, en een lichte strakke cap. Op een typische dag kan worden uitgevoerd in een trainingspak van zachte weefsels (zoals corduroy), en in regenachtig weer is het beste om een waterdichte plaschevka kiezen.
    • Winter . De tijd van het jaar voor extreme lopers. In de winter kun je niet veel uitgevoerd omdat er een risico chill keel. Zelfs voor een 30 minuten joggen goed moeten worden geïsoleerd. Ondergoed c / b linnen, dan warme trui met hoge kraag jas over de heupen. Isoleer en benen: kousen of panty’s, en over hen – gewatteerde broek. Sommige bedrijven produceren speciale overalls voor de wintersport.

3

 

  • Spring . Misleidende warm weer kan een wrede grap spelen. Zozeer “uitkleden” na de winter niet nodig. Suit voor het voorjaar loopt dezelfde als degene die de val gezet: ondergoed, jas, broek en muts.

Zoals voor schoenen, de ideale optie – sneakers. Geen schoenen, te weten loopschoenen op dikke zolen. In de winter, moeten ze worden opgewarmd; zomer kan ook eenvoudiger te beheren. Vergeet niet de sokken – is noodzakelijk voor de hygiëne.

 

De lessen lopen over het verbranden van vet

Het maakt niet uit hoe eenvoudig lopen, zijn er een aantal functies die zal helpen om de meest productieve workout.

1. Het beste beginnen lopen in de ochtend. Wanneer het lichaam net wakker, hij is klaar voor verschillende soorten stress. Daarnaast zal ochtend lopen de hele dag te helpen om op onze tenen.

2. Studies hebben aangetoond dat het vet begint pas na 20 minuten van het lopen te verbranden, zodat ten minste 30-50 minuten moet worden uitgevoerd om goede resultaten te behalen.

3. Afwisselend loopt met andere oefeningen om de gebruikelijke ademhalingsoefening diversifiëren. Hij liep een paar kilometer in een rustig tempo, u kunt stoppen en doe wat squats, zwaait met zijn armen en benen, romp wendingen. hervatten vervolgens weer te lopen. Manipulatie van het lichaam helpt om “dispergeren” vet en splitsen.

4. Om vet te verbranden joggen intens zou moeten zijn, dus het zou goed zijn om een route met beklimmingen bergop te vinden. Niet minder nuttig en downs er een belasting op de kuitspieren, die ook overtollig vet.

5. Regelmaat – de sleutel tot het versnellen van het behalen van resultaten. Het lichaam went aan de dagelijkse stress en na verloop van tijd begint te “voor te bereiden” voor de komende run. Spoedig zal het mogelijk zijn werking minder te verdelen omdat het lichaam gemakkelijker zal worden breken vet.

 

Als je de inname van koolhydraten te beperken, wordt vet efficiënter verbrand tijdens de training. Te lopen hebben energie nodig, en de eerste paar minuten, komt ze uit koolhydraten. Het onderlichaam van deze stoffen is, des te sneller wordt gesplitst vetten.

 

Hoeveel calorieën worden verbrand tijdens het hardlopen

44

 

Calorieën tellen vrouwen geleerd lang geleden. Elke voedselinname verhoogt de hoeveelheid calorieën in het lichaam en fysieke belasting, daarentegen leidt tot verbranding. Bijna alle producten kunt u de juiste label te vinden, zoals ‘250 kcal per 100 g. ” Zoveel mensen willen weten hoeveel calorieën uitgegeven tijdens het uitvoeren om te weten of het mogelijk is om regelmatig chocolade te eten.

Om nauwkeurig te berekenen verbrande calorieën tijdens het hardlopen, moet u uw gewicht, vetpercentage kennen, en in aanmerking worden genomen tijdens het werk uit. Een zeer dikke mensen vetverbranding proces zal ingewikkelder en langer zijn, in plaats van een persoon van gemiddelde gewichtsklasse. Ook wordt aangenomen dat de mannen calorieverbruik sneller dan vrouwen.

 

De tabel geeft de gegevens die het aantal calorieën verbruikt bij het uitvoeren van een uur.

Matige joggen plus intensieve wandelen verbrandt 250 calorieën / uur bij vrouwen met een gewicht van meer dan 60 kg.

Matige joggen plus intensieve wandelen verbrandt 320 calorieën / uur voor mannen met een gewicht van meer dan 80 kg.

Matige joggen zonder stoppen verbrandt 600 calorieën / uur bij vrouwen met een gewicht van meer dan 60 kg.

Matige joggen plus intensieve wandelen verbrandt 840 calorieën / uur voor mannen met een gewicht van meer dan 80 kg.

Vrouwen van minder dan 60 en minder dan 80 kg mannelijk, gemiddelde verbranden 400-450 calorieën per uur lopen en rennen 800-1000 calorieën op zonder onderbreking.

Voordelen van het lopen voor de figuur in Nederland

Soms kan worden gezien als een slanke vrouw of een man zonder zichtbare gebreken cijfers dagelijks actief uitvoeren. Waarom doen ze het? Om een goede gezondheid te behouden!

Running niet alleen vet verbrandt, maar ook een positief effect op het hele organisme.

Regelmatig atletiek – is:

  • Houden van het lichaam in goede vorm
  • Continue synthese van nieuwe cellen als gevolg van de ineenstorting van de oude
  • Activering van de bloedsomloop, en daardoor de toevoer van zuurstof en voedingsstoffen alle lichaamssystemen
  • Verbeterde prestaties als gevolg van gasuitwisseling door de huid en de longen
  • Uitstekende gezondheid en goed humeur

Maar zoals hardlopen invloed op de figuur? Alleen als de vetverbranding proces vindt plaats in de atletiek? Bedenk dat de meeste van allemaal moe met krachtige race – natuurlijk voeten. Kuitspieren zijn aanzienlijk versterkt na slechts een maand van regelmatige lichaamsbeweging, en mooie sport voeten – deze inrichting is niet alleen vrouwen, maar ook mannen.

Tweede – het is de pers. Buiten het medeweten van de loper, worden de buikspieren vaak te snijden bij het draaien, omdat de ademhaling wordt vaak uitgevoerd met behulp van de buikspieren. Naast het opheffen verbrandt overtollig vet van de buik, waarachter de loer liggen de felbegeerde “blokjes”.

De jogging is goed voor de figuur, in aanvulling op “polijsten” de benen en de pers? De actieve handbewegingen helpen om afgezwakt borstspieren houden. Bovendien sporters bekend met een dergelijk probleem, aangezien de hangende huid op de handen. Trim, slank figuur met duidelijk te onderscheiden grenzen schouder, buik (van de meisjes, respectievelijk, taille) en heupen – dat is een typisch resultaat na een paar maanden van de actieve joggen.

 

Atletiek – een van de oudste sport, niet te verliezen relevantie en populariteit vandaag. Hardlopen is echt uniek – u kunt indrukwekkende resultaten, bijna geen pijn bij het spelen te bereiken.
Het belangrijkste is om ervoor te zorgen dat joggen was een genoegen, en niet gespannen, en dan zal het mogelijk zijn om de gezondheid en de uitstekende vorm te behouden voor de komende jaren.

En geen vet is niet bang, en hebben niet de betekenis van de labels vatten in de zoektocht naar high-calorie voedsel. Fans lopen, houden zich bezig met meer dan drie jaar, te beweren dat zijn titel – “Koningin van de sport” – atletiek won verdiend.

X