Lifting barbell biceps

Lifting barbell biceps
Mrt

Om te maximaliseren van de impact van de biceps bar wordt onmisbaar geacht door een granaat. De meest populaire oefening ontspringt is de basis voor de studie van handspieren, namelijk brachialis biceps. Het is geschikt voor zowel beginnende als ervaren sporters, maar zijn techniek is niet zo eenvoudig.

Voor een maximaal effect moet de biceps aan de paal zwaaien goed worden enkele nuances waarnemen en proberen verschillende varianten van het projectiel stijgen. Dit element van de opleiding in Nederland zal niet alleen verhoging barbell kopen van de spier biceps, maar ook het versterken van de brachioradialis spier. Om te begrijpen hoe op te pompen je biceps barbell, moet u de technische details en opties te tillen barbell in meer detail uit elkaar te halen.

Proper tiltechniek staaf biceps

Bij het optillen van elke lading in het dagelijks leven, zijn meestal tweekoppige schouderspieren niet volledig betrokken. Het verhogen van de stang kan niet worden opgeroepen anatomische oefening, zoals de implementatie van technologie vereist het bijhouden van elke beweging met betrokkenheid bij de werkzaamheden van de verschillende spiergroepen. Tegelijkertijd is het uitvoeren van de oefening, kunt u geen gebruik te veel gewicht, gedeeltelijk aan haar inspanningen op het verschuiven van andere spieren. Inzicht in technologie voor het verplaatsen van het grootste belang bij de uitvoering hefarm of training efficiëntie is laag.

Proper opheffing halters op een biceps staande op basis van de volgende acties:

  • bij het optillen van de halter biceps genomen op schouderbreedte, been terwijl je op hetzelfde niveau en licht gebogen op de knieën;
  • rug recht, de handpalmen naar boven, de spieren druk op hun tenen;
  • schouders moeten een beetje pull rug en borst vooruit, met spierspanning, kun je beginnen met het heffen van gewichten op;
  • alleen verplaatsen de onderarm en biceps, schouders zich beter om een statische positie te houden;
  • het brengen van de halter tot schouderhoogte, met volledige samentrekken van de spieren is om te verblijven op het eindpunt voor twee seconden, dan langzaam lager het projectiel.

 

Het maximale effect mogelijk met de geïnformeerde spanning relevante spiergroepen, met een bereik van de beweging in een wijde boog en met een pure beweging – geen voordeel en scherp shell casting. Een goede werking van de biceps bar komt sneller dan de druppels en de ellebogen onderaan niet volledig recht, vermijden vergrendeling van het ellebooggewricht.

 

Uitvoeringen van de opheffing barbell biceps

Variabiliteit van de technologie is zeer gunstig, omdat hiermee de meest effectieve manier om bank telkens kiezen. De balk wordt opgewekt ten biceps op de volgende manieren:

Lifting barbell biceps staande

Deze uitvoeringsvorm oefeningen hierboven beschreven, maar de volgende richtlijnen kunnen worden toegevoegd om het:

  • het recht om de schaal te verhogen is noodzakelijk voor de juiste lichaamshouding moet de kanteling van de romp niet;
  • ellebogen moet strikt aan de zijkanten van de romp worden geplaatst;
  • pols blijven stationair statisch voltage.

1

 

 

Lifting barbell biceps reverse grip

Deze oefening is een variatie op de klassieke bankdrukken en is ontworpen voor de impact van de schouder spieren en het gebrek aan evenwicht tussen de biceps en brachioradialis spieren te corrigeren. Lifting barbell biceps keren greep op de technische nuances vergelijkbaar met de klassieke voorstelling van het projectiel, met een verschil in de vangst van de handen – handpalmen naar beneden kijken (direct vast te leggen).

 

Het is uitdrukkelijk de beweging van de pols verboden. Te elimineren van de pijn syndromen kunnen ze worden verbonden met een elastische bandage.

Door barbell biceps reverse grip, vaak niet sterk genoeg om de soft shell til onderaan de beweging amplitude. Het opvoeden van een eikel is niet aan te raden, het is beladen met een dwarslaesie. Om de biceps bagagedrager moet geleidelijk zal stijgen richten.

2

Lifting barbell biceps zitten

Alle concentraties van blootstelling aan variaties in de uitvoering van deze oefening valt op de biceps, kan de staaf tegelijkertijd veel gewicht.

 

Toch moet erop worden gelet dat gewicht toe te voegen. Bij de maximale afwijking kan terug te zware shell het menselijk opwegen tegen en drop terug.

Het uitvoeren van mode, is het noodzakelijk om te zitten op de stoel, bank of een speciale shell – Scott bank, en neem de bar op schouderbreedte, handpalmen naar boven. Op de uitademing, buig de armen, het opheffen van de schelp aan zijn borst. De amplitude van de opkomst van de boog moet worden gemaximaliseerd, en het lichaam chassis blijft recht. Om goed en doeltreffend op te treden op de schouder spieren moet de volledige concentratie op de bovenste en middelste deel van de biceps.

 

Lifting staaf met Scott Bench

Geïsoleerde oefening uit te werken de biceps is een barbell bankdrukken op een bankje door Scott. Dit omhulsel kan effectief werken door het onderste gedeelte van de biceps, maar deze upgrade optie wordt gebruikt, in de regel, ervaren atleten. Zonder geschikte training zal een persoon op een bank Scott moeilijk om de belasting op de spiergroepen verdelen. de lift techniek in dit geval als volgt:

  • Ckotta zittend op de bank, moet u uw handen op de stand te zetten en een brede grip schaal;
  • Gevolgd door een langzame stijging van de stang met behulp van krullen kinniveau;
  • Dan moet je geleidelijk verlagen van de projectielopnamecontainer spanning in de schouder lichaam.

5

 

Het vervullen van de stijging met Scott bank, moet u strikt aan de positie van de pols, het beheersen van hun immobiliteit.

Voor hoogwaardige pompen biceps en het bereiken van snelle resultaten in Nederland om belangrijke punten te onthouden. Bij het optillen op een biceps bar mag niet te hard – het vermindert alleen het doel effecten op brachialis biceps spier. De positie van de carrosserie moet glad zijn, met een rechte rug en in mijn hoofd moet een constante spanning bewuste kernspieren handhaven.

X