Wat kan ik eten op het drogen

Wat kan ik eten op het drogen
Feb

Naleving van bepaalde voedingsregels is de belangrijkste fase in de droogperiode. Zonder enige beperkingen in het dieet is het onmogelijk om prachtige sculpturale vormen te krijgen. Drogen atleten beginnen meestal na een periode van masseren om zich te ontdoen van de overtollige geaccumuleerde vetophopingen onder de huid. Wanneer ze worden “verbrand”, wordt het spierreliëf duidelijk en verkrijgt het de helderheid van de gevormde lijnen. Het bestaande voedingsprincipe is geen dieet voor gewichtsverlies. Het belangrijkste doel is om zich te ontdoen van het onderhuidse vet dat het reliëf verbergt.

Wat je kunt eten op de drooglijst van producten

eten op het drogenEr is een bepaald voedsel, waarmee je maximaal effect kunt bereiken met vetverbranding, het lichaam meer in reliëf en aantrekkelijker maken.

Eiwitrijk voedsel

Eiwit is het bouwmateriaal van spierweefsel.

Eieren

Het eiwit dat erin zit, wordt gemakkelijk en snel opgenomen. Van de 80 kilocalorieën, die zich in het gemiddelde ei bevinden, vormen 20 kilocalorieën eiwit. De dooier bevat voornamelijk vetten. Het moet in beperkte hoeveelheden worden gebruikt. Een dag wordt aanbevolen om niet meer te eten dan één of twee dooiers.

Kipfilet

Inbegrepen in het aantal voedingsproducten. In tegenstelling tot de rest van het karkas van de kip, bevat het de minimale hoeveelheid vet. Borst bevat weinig calorieën en is opgenomen in het dieet van atleten.

Zeevruchten en vis

Ze zijn niet alleen een bron van eiwitten, maar ook Omega-3. Eiwit, dat is opgenomen in vis, wordt veel sneller verteerd dan verkregen door het eten van vlees. Bij het drogen moet het vet en vetarme soorten eten. Je kunt zowel verse als vers ingevroren vis gebruiken. Je kunt geen vis eten in een gebeitste, ingeblikte en gezouten vorm.

Vetarm rundvlees

Bevat creatine, een structurele eenheid voor het opbouwen van spierweefsel, en verhoogt ook hun sterkte en uithoudingsvermogen. Het is het opnemen van rood vlees in het menu en stelt u in staat om de voorraden van deze stof aan te vullen. Het proces van splitsing tot aminozuren duurt behoorlijk lang, dus de voorkeur moet worden gegeven aan vetarme soorten rundvlees, en nog beter als u kalfsvlees gebruikt.

Eiwitcocktails

Wei en caseïne-eiwitten moeten altijd beschikbaar zijn op het moment van drogen. Het grote voordeel van cocktails gemaakt van dergelijke mengsels is dat ze helpen om de eiwitvoorraad snel aan te vullen en een volwaardige snack kunnen vervangen.

Cottage Cheese

Een andere waardevolle bron van eiwitten tijdens de droogperiode, maar met wat voorbehoud. Er is alleen kans op kwark, waarvan het vetgehalte niet meer dan 5% bedraagt. De snelheid van verteerbaarheid van het eiwit in dit zuivelproduct is langzamer dan dat van het eiproduct, maar sneller dan het eiwit van rood en wit vlees. Als je een kleine hoeveelheid bessen (vers) toevoegt aan een kwaliteit wrongel, kun je een goed voedzaam ontbijt of diner krijgen, evenals een snack.

Producten met een langzame koolhydraatinhoud

Producten met een langzame koolhydraatinhoudHavermout

Vooral goed voor een volledige maaltijd is Hercules. Het wordt niet aanbevolen om instant-havervlokken te eten, omdat ze zich onderscheiden door een hoge glycemische index. Hercules daarentegen heeft een lage GI, geschikt voor de bereiding van niet alleen granen, maar ook voor eiwitarme desserts met weinig calorieën.

Rijst

Garnering van rijstgraangewas met kipfilet is een traditioneel gerecht voor het bodybuilder-menu. Het is het beste om bruin met ronde korrels te gebruiken. Deze rijst bevat veel gluten, brouwt veel langer dan andere variëteiten, dus het is goed verzadigd en elimineert permanent het hongergevoel, zodat je je kunt houden aan de calorische inhoud van het dieet. Bruine rijst wordt vaak in gelijke verhoudingen verdund met wit. Je kunt dit doen tijdens elke droogperiode, maar niet voor de wedstrijd.

Boekweit

Velen geloven dat het graan van deze graansoort alleen geschikt is voor de periode van rekrutering, maar dit is niet helemaal waar. Het compenseert goed voor het tekort aan complexe koolstoffen tijdens de droogperiode. Boekweit heeft een vergelijkbaar rijstcalorisch gehalte, maar bevat veel meer mineralen en vitamines.

Peulvruchten

Bevat veel plantaardige eiwitten en langzame koolhydraten. Eiwit, ingekapseld in peulvruchten, wordt goed geabsorbeerd samen met dierlijke eiwitten. Garnishes, gemaakt van kikkererwten, erwten, bonen, linzen en sojabonen, worden perfect gecombineerd met kip en rundvlees. Verlaat de peulvruchten wanneer ze problemen met het spijsverteringsstelsel veroorzaken.

Pasta

Meelproducten die kunnen worden gebruikt voor het drogen, moeten worden bereid uit volkoren meel, en niet uit witte bloem. Kook deze pasta’s van 5 tot 7 minuten, maar niet langer.

Groenten

Er zijn geen beperkingen op het gebruik van groene groenten. In komkommers, selderij, kool is veel vezels, en de calorische waarde is bijna nul. Ze vullen snel de maag en doven de honger. Rode bieten en aardappelen moeten worden gekookt tijdens het drogen. De hoeveelheid geconsumeerde wortelen moet beperkt zijn, omdat het veel koolhydraten bevat.

Fruit en bessen

Velen denken ten onrechte dat deze producten zonder beperkingen kunnen worden gegeten bij het drogen. Fruit en bessen bevatten eenvoudige koolhydraten, uitgesloten van het menu. Wanneer ze niet verbranden, gaan ze meteen naar het vetdepot, dat wil zeggen, ze slaan op. Natuurlijk moet je jezelf niet rijk en lekker vitaminen ontzeggen. Bessen met fruit kunnen worden geconsumeerd, maar het is het beste als ontbijt of voor een intensieve training.

Vette variëteiten van vis

Combineer vet en eiwit. Het eiwit in zo’n vis wordt snel opgenomen door het lichaam. Zalm en forel moeten minstens twee keer per week in uw menu worden opgenomen. Een alternatieve optie is de ontvangst van visolie, die kan worden gekocht bij een apotheek.

Noten

Ze zijn opgenomen in het menu bij drogen en zijn een bron van Omega-6, maar in een kleine hoeveelheid. 100 gram van dit product is goed voor meer dan 500 kilocalorieën. Er is een soortgelijke delicatesse nodig met voorzichtigheid, en van gezouten noten moet volledig worden weggegooid.

Plantaardige olie

Veel voordelen zijn omega-6-zuren. Stoofschotels op geraffineerde zonnebloemolie. Het is verboden om producten daarop te bakken. Voor het bereiden van salades en andere gerechten kunt u lijnzaad of olijfolie gebruiken.

Water

Gewoon drinkwater speelt een belangrijke rol bij de vorming van een hulpverleningsorgaan. Als de vloeistof in het lichaam wordt vastgehouden, voorkomt het het trekken van spieren. Elimineren van de accumulatie kan alleen door gebruik te maken van de noodzakelijke dagelijkse hoeveelheid drinkwater. Als je uitdroging toestaat, zal de training minder intensief verlopen. Vergeet niet dat het zuiver water is dat helpt om het lichaam van schadelijke stoffen te reinigen en overtollige vloeistof te verwijderen.

Samenvattend

De lijst met aanvaardbare droogproducten is vrij groot, dus er is geen probleem met de monotonie van het menu. U kunt een verscheidenheid aan gerechten bereiden. Het belangrijkste is om niet te vergeten dat het aantal verbrande calorieën altijd moet prevaleren boven het aantal binnenkomende personen. Het dagelijkse dieet is zo berekend dat het menu voldoende eiwitten bevat om spier- en kwaliteitseiwitten te behouden die de hormonale achtergrond ondersteunen, evenals koolhydraten die de energiebalans ondersteunen.

X